Cara Buat Duit Dekat Raya

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Nak tahu cara buat duit???

Maklum sahaja la. Hari raya dah dekat. Mesti nak kena pakai duit kan. Beli baju raya, beli kuih raya. Untuk “top up” perabot dan langsir yang rosak. Banyak juga duit yang hendak digunakan.

cara menambah pendapatan keluargaMasa yang ada untuk kita mencari duit tambahan tak sampai pun tiga bulan. Dijangka bulan enam akan menyambut hari raya. Jadi, dalam tempoh yang ada ni, apakah perkara yang boleh kita lakukan untuk menambah duit bekalan hari raya?

Jawapannya ialah berniaga.

Ya. Berniaga merupakan satu perkara yang sangat menguntungkan. 9/10 daripada rezeki ialah datang daripada berniaga. Harus pegang dan semat sedalam-dalamnya pernyataan itu.

Tetapi ramai yang takut untuk berniaga kerana mereka beranggapan berniaga itu memerlukan modal yang tebal. Saya tidak menafikannya. Ada perniagaan yang memerlukan modal yang tebal. Ada juga perniagaan yang memerlukan modal yang nipis.

Apakah perniagaan itu?

  1. Bisnes burger
  2. Mengambil upah menjahit baju
  3. Bisnes putu
  4. Dan macam-macam lagi

Bisnes Putu

Salah satu resepi membuat putu yang gebu, enak dan lazat ada dibawah ini.

~~> Resepi Membuat Putu (Gebu, Enak dan Lazat)

Dah lama saya menjadi agen menjual resepi membuat putu ni. Alhamdulillah. Sambutan yang menggalakkan. Dan kebanyakan pelanggan saya adalah daripada kaum lelaki. Ini menunjukkan bahawasanya kaum lelaki sentiasa berfikir bagaimana untuk menambah pendapatan sampingan keluarga mereka.

Dengan menjual putu, mereka berjaya menyelesaikan masalah kewangan yang mereka hadapi.

********************* Testimoni Pembeli *********************

cara tambah pendapatan
Salah satu testimoni : Kredit – Laman resepi rahsia putu

******************************************

Semuanya hasil daripada mencuba resepi putu bambu keluaran En. Hairul. Berbekalkan modal yang agak nipis, kita mampu menjana pulangan hasil yang menguntungkan.

Puasa dah dekat. Ambil masa yang ada untuk belajar membuat putu. Bila dah berjaya menghasilkan putu yang gebu, enak dan lazat, barulah senang hati untuk meniaga di bazar Ramadan. Dijangkakan sambutan yang agak menggalakkan.

Resepi putu yang saya jual ini akan dibekalkan dalam bentuk DVD. Tidak perlu membaca, tidak perlu mencetak buku tersebut.

Hanya dengar dengan teliti sambil mempraktikkan apa yang diajarkan. Lebih mudah macam tu. Betul kan?

cara tambah pendapatan
Kalau usaha, nak lebih pun boleh…

Ok. Saya tidak sembang panjang hari ini. Untuk mengetahuinya dengan lebih lanjut, boleh klik pautan dibawah. Baca, fahami dan buatlah keputusan yang bijak.

~~> Laman Resepi Rahsia Membuat Putu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

CommentLuv badge