Tag Archives: jahit jubah

Cara Senang Jahit Jubah Empire Cut

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Sedang mencari cara senang jahit jubah Empire Cut?

Anda sedang berada ditempat yang betul jika YA jawapan anda.

Cara Menjahit Jubah Yang Betul
Sekadar Hiasan : Jubah Princess Cut

Oh ya. Sebelum saya ke perenggan yang seterusnya, saya ingin memohon sejuta kemaafan kerana sudah lama tidak mengemaskini laman Pondok Papan. Minta maaf, minta ampun kepada mereka yang setia berkunjung ke laman ini. Setahun yang lepas, banyak perkara yang terjadi. Daripada apa yang terjadi itulah, saya terasa agak malas untuk membuat sebarang kerja.

Akibatnya, saya telah berjaya dengan cemerlang meninggalkan blog Pondok Papan tanpa ada sebarang pengemaskinian.

Berbalik kepada tajuk.

Cara senang jahit jubah Empire Cut.

Betul ke ada cara senang untuk menjahit jubah Empire Cut?

Ya. Ada caranya iaitu dengan membeli panduan menjahit Jubah. Haha. Dalam dunia ni mana ada perkara yang susah. Betul tak? Kadang-kadang kesusahan itu wujud akibat daripada sikap berputus asa. Sikap malas yang membuak-buak. “Mindset” juga memainkan peranan yang amat penting.

Tapi betul la… Panduan Menjahit Jubah ada cara yang senang untuk membuat sehelai Jubah Empire Cut.

Review Of Ebook Panduan Menjahit Jubah

Didalam panduan menjahit jubah, ada 5 bab semuanya. Dan setiap bab itu mempunyai jalan cerita yang berbeza.

cara senang jahit jubah
Screen Shot : Review Copy Panduan Menjahit Jubah

Ditunjukkan cara untuk menyiapkan sehelai jubah. Pendek kata, dari A sampai Z ilmu berkenaan dengan menjahit jubah ada didalam panduan ini.

cara senang jahit jubah
Secebis ilmu yang terdapat dalam panduan menjahit jubah…

Sebab itulah… Kalau nak senang jahit jubah Empire Cut, kena dapatkan eBook Panduan Menjahit Jubah ni. Tambahan pula, hari raya bakal menjelma tidak lama lagi. Elok sangat kiranya anda bermula dari sekarang untuk belajar membuat sehelai jubah.

Dan tidak mustahil, apabila sudah ada asasnya, anda mampu menyiapkan design-design jubah citarasa sendiri. Semua itu tidak mustahil. Selagi ada daya, selagi itulah kita mampu mencipta.

Apa yang penting, tepuk dada, tanyalah selera.

Oh ya. Kepada mereka yang teringin untuk mendapatkan Review Copy Panduan Menjahit Jubah, boleh emel saya di : pondokpapan[@]gmail.com.

Maklum aje la. Kita mempunyai citarasa yang berbeza. Sebelum membeli ebook Panduan Menjahit Jubah, boleh tengok review copynya terlebih dahulu. Jika berkenan, boleh terus membelinya.

Ye dak???

KLIK >>> Panduan Menjahit Jubah

Cara Menjahit Jubah Yang Betul

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Masih tercari-cari cara menjahit jubah yang betul? Susah nak siapkan sehelai jubah?? Jangan bimbang. Saya ada penyelsaiannya. Haha. Tak tipu punya. Saya selaku seorang agen yang menjual panduan menjahit jubah ingin mewar-warkan kepada anda semua.

Cara Menjahit Jubah Yang Betul
Cantik apabila kaum hawa memakai jubah. Ayu, anggun dan mempersonakan…

Ebook panduan menjahit jubah yang harus dimiliki. Jika anda betul-betul serius untuk belajar cara menjahit jubah, saya syorkan panduan ini.

Antara sebab-sebab kenapa saya syokkan panduan ini ialah:

  1. Ianya lengkap. Dari A sampai ke Z.
  2. Senang untuk anda pelajari.
  3. Lengkap dengan ilustrasi, penerangan bergambar dan ayat yang mudah difahami.
  4. Mudah, menarik dan praktikal untuk dipelajari.
  5. Penulis ebook ini adalah antara mereka yang boleh dipercayai. Tak temberang punya orang.
  6. Dah ramai yang memiliki panduan hebat ini. Belajar dan mencuba. Sehinggalah berjaya menyiapkan sehelai jubah untuk dipakai oleh orang yang tersayang.
  7. Dah cukup. Dapatkan dulu ebook tu, barulah tahu kelebihan yang kelapan dan ke seterusnya.

Apa yang terkandung dalam ebook ini?

  1. Ada lima bab semuanya.
  2. Satu bab menceritakan tentang teknik mengambil ukuran. Ada juga diajarkan cara untuk memahami pelbagai bentuk jubah. Dan ada lagi beberapa tajuk penting yang harus anda pelajari.
  3. Bab kedua pula diajarkan dua teknik melukis pola jubah. Satunya jubah Princess Cut. Keduanya jubah Empire Cut dan jubah Peplum.
  4. Lagi tiga bab, anda boleh baca selepas anda memiliki ebook tersebut.
Cara Menjahit Jubah Yang Betul
Gambar dalam ebook menjahit Jubah yang ditawarkan dibawah ini…

Dan sekiranya korang nak ketahuinya dengan lebih terperinci, boleh klik pautan dibawah ini.

Klik jer >>> Panduan Menjahit Jubah

Cuba baca dengan hati yang tenang. Seandainya berminat, boleh dapatkan ebook tersebut dengan segera. Sementara ada lagi tawaran harga yang sangat berbaloi murahnya.

Memiliki kemahiran menjahit ini tidak membebankan. Juga tidak merugikan. Anda boleh mengambil upah menjahit jubah daripada jiran tetangga. Juga boleh menampal satu papan tanda, “Tukang Jahit Jubah Disini…”

Sekurang-kurangnya apa yang anda cuba lakukan itu bakal mendapat pulangan yang memberansangkan. Terutama sekali di musim perayaan.

Bisnes baju kurung sekarang ini laku sepanjang tahun. Kena cara, memang senyum sakanlah jawabnya. Dan satu tawaran buat anda semua sekiranya ingin membuka bisnes baju kurung.

Apa tawarannya?

Klik aje kat sini >>> Panduan Bisnes Baju Kurung Membongkar Rahsia Buat Duit RM1500 Hingga RM4500 Sebulan.

Ok. Setakat ini sahaja untuk hari ini. Buatlah keputusan yang bijak sekiranya ada salah seorang daripada mereka yang tersempit dalam masalah kewangan.

Oh ya. Sebelum terlupa. Dibawah ini saya terangkan cara untuk mendapatkan panduan tersebut. Boleh baca dengan hati yang gembira.

Cara Membeli Ebook Menjahit Baju