Tag Archives: jubah Princess Cut

Jahit Jubah Princess Cut

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Tak tahu cara nak jahit jubah Princess Cut?

Susah nak dapat panduan menjahit jubah Princess Cut?

Jangan bimbang. Saya ada penyelesaiannya. Haha.

jahit jubah princess cut
Kredit : Panduan Menjahit Jubah

Macam jual produk kesihatan la pulak ye? Haha. Ok. Panduan Menjahit Jubah yang saya syorkan ini sangatlah berguna. Mempunyai lima bab tentang menjahit jubah.

Termasuklah cara membuat jubah Princess Cut. Apabila saya tengok panduan tersebut, saya terfikir dengan sendiri. Mudahnya nak siapkan sehelai jubah Princess Cut hanya dengan memiliki panduan menjahit jubah tersebut.

Harga yang ditawarkan juga sangat berbaloi dan berpatutan. Terasa rugi la kan jika panduan ini tidak dimiliki sekiranya anda betul-betul ingin belajar menjahit jubah Princess Cut.

Untuk menjahit Pola Princess Cut, telah disediakan satu bab khas yang lengkap. Mempunyai hampir 80 muka surat yang mana merangkumi penulisan dan gambar yang amat efektif dalam proses pembelajaran.

jahit jubah princess cut
Salah satu contoh yang dipetik dalam panduan menjahit jubah.

Dan banyak lagi yang bakal anda pelajari. Sehinggalah berjaya menyiapkan sehelai jubah Princess Cut idaman semua.

jahit jubah princess cut
Kandungan lain yang terdapat dalam panduan menjahit jubah….

Maaf… Gambar diatas ni agak kecil untuk anda. Saya terpaksa kecilkannya atas sebab-sebab yang tertentu. Haha.

Dibawah ini saya senaraikan subitem untuk setiap bab yang terdapat dalam panduan tersebut.

************************************************************************

Bab 1

  1. Pengenalan
  2. Panduan Asas
  3. Teknik Mengambil Ukuran
  4. Memahami Bentuk Pelbagai Jenis Jubah
  5. Asas Melukis Pola Jubah
  6. Teknik Melukis Pola Badan Jubah
    – Jubah A Cut
    – Jubah Moden
  7. Teknik Melukis Pola Lengan 73

Bab 2

  1. RAHSIA
  2. Pun RAHSIA
  3. RAHSIA lagi

************************************************************************

Download –>> http://bit.ly/1xKoHzD

Jeng… Jeng… Jeng… Suprise! Haha.

Review copy tersebut berpandukan kepada Ebook Panduan Menjahit Jubah yang sebenar.

Semoga apa yang sedang anda usahakan akan bertambah baik selaras dengan panduan yang bakal anda miliki nanti.

Cara Menjahit Jubah Yang Betul

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Masih tercari-cari cara menjahit jubah yang betul? Susah nak siapkan sehelai jubah?? Jangan bimbang. Saya ada penyelsaiannya. Haha. Tak tipu punya. Saya selaku seorang agen yang menjual panduan menjahit jubah ingin mewar-warkan kepada anda semua.

Cara Menjahit Jubah Yang Betul
Cantik apabila kaum hawa memakai jubah. Ayu, anggun dan mempersonakan…

Ebook panduan menjahit jubah yang harus dimiliki. Jika anda betul-betul serius untuk belajar cara menjahit jubah, saya syorkan panduan ini.

Antara sebab-sebab kenapa saya syokkan panduan ini ialah:

  1. Ianya lengkap. Dari A sampai ke Z.
  2. Senang untuk anda pelajari.
  3. Lengkap dengan ilustrasi, penerangan bergambar dan ayat yang mudah difahami.
  4. Mudah, menarik dan praktikal untuk dipelajari.
  5. Penulis ebook ini adalah antara mereka yang boleh dipercayai. Tak temberang punya orang.
  6. Dah ramai yang memiliki panduan hebat ini. Belajar dan mencuba. Sehinggalah berjaya menyiapkan sehelai jubah untuk dipakai oleh orang yang tersayang.
  7. Dah cukup. Dapatkan dulu ebook tu, barulah tahu kelebihan yang kelapan dan ke seterusnya.

Apa yang terkandung dalam ebook ini?

  1. Ada lima bab semuanya.
  2. Satu bab menceritakan tentang teknik mengambil ukuran. Ada juga diajarkan cara untuk memahami pelbagai bentuk jubah. Dan ada lagi beberapa tajuk penting yang harus anda pelajari.
  3. Bab kedua pula diajarkan dua teknik melukis pola jubah. Satunya jubah Princess Cut. Keduanya jubah Empire Cut dan jubah Peplum.
  4. Lagi tiga bab, anda boleh baca selepas anda memiliki ebook tersebut.
Cara Menjahit Jubah Yang Betul
Gambar dalam ebook menjahit Jubah yang ditawarkan dibawah ini…

Dan sekiranya korang nak ketahuinya dengan lebih terperinci, boleh klik pautan dibawah ini.

Klik jer >>> Panduan Menjahit Jubah

Cuba baca dengan hati yang tenang. Seandainya berminat, boleh dapatkan ebook tersebut dengan segera. Sementara ada lagi tawaran harga yang sangat berbaloi murahnya.

Memiliki kemahiran menjahit ini tidak membebankan. Juga tidak merugikan. Anda boleh mengambil upah menjahit jubah daripada jiran tetangga. Juga boleh menampal satu papan tanda, “Tukang Jahit Jubah Disini…”

Sekurang-kurangnya apa yang anda cuba lakukan itu bakal mendapat pulangan yang memberansangkan. Terutama sekali di musim perayaan.

Bisnes baju kurung sekarang ini laku sepanjang tahun. Kena cara, memang senyum sakanlah jawabnya. Dan satu tawaran buat anda semua sekiranya ingin membuka bisnes baju kurung.

Apa tawarannya?

Klik aje kat sini >>> Panduan Bisnes Baju Kurung Membongkar Rahsia Buat Duit RM1500 Hingga RM4500 Sebulan.

Ok. Setakat ini sahaja untuk hari ini. Buatlah keputusan yang bijak sekiranya ada salah seorang daripada mereka yang tersempit dalam masalah kewangan.

Oh ya. Sebelum terlupa. Dibawah ini saya terangkan cara untuk mendapatkan panduan tersebut. Boleh baca dengan hati yang gembira.

Cara Membeli Ebook Menjahit Baju